Մասնագիտության արդի հիմնախնդիրներ

«Մասնագիտական պատրաստությունը» ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի կրթագիտական ծրագրի միակ կրթամասն է, որը նախատեսում է 1 պարտադիր դասընթաց ծրագրի բոլոր մասնակիցների համար («Մասնագիտության արդի հիմնախնդիրները»)՝ 2 կրեդիտ բեռնվածությամբ: Ֆակուլտետները մշակել են դասընթացի այնպիսի

Անգլերենն ակադեմիական միջավայրում (6 մակարդակ՝ A1, A2, B1, B2, C1, C2)

Սույն դասընթացի նպատակն է զարգացնել դասախոսների անգլերենի գրավոր և բանավոր խոսքի հմտությունները, հիմք ստեղծել ակադեմիական և գիտական ասպարեզներում հաղորդակցվելու, որը հնարավորություն կտա ըստ իրադրության անգլերենով արտահայտվելու (թե´ բանավոր, թե´ գրավոր) նախատեսված թեմաների շուրջ և լեզվական նյութի սահմաններում հասկանալու ընթերցած կամ ունկնդրած խոսքը:

ԵՊՀ դասախոսների որակավորման բարձրացման կրթագիտական ծրագրի շրջանակներում 2011 թվականի սեպտեմբերից կազմակերպվում են անգլերեն լեզվի դասընթացներ և թեստավորում անգլերեն լեզվի իմացության միջազգային հավաստագրի տրամադրմամբ. (itep-international test of English proficienc-անգլերենի իմացության միջազգային թեստ):

ITEP միջազգային թեստն անգլերենի իմացության գնահատման ժամանակակից թեստ է՝ նախատեսված գնահատելու անգլերեն լեզվի մակարդակը անգլերենը որպես օտար լեզու սովորողների խմբերում:

ITEP թեստն իրականացվում է pbt և ibt տարբերակներով, 50-90 րոպե տևողությամբ, 0-6 բալանոց սանդղակով, որը համապատասխանում է CEFR՝ լեզուների իրազեկության համաեվրոպական համակարգի գնահատման մակարդակների աղյուսակին (A1 – C2):

Միջազգային ասպարեզում լայնորեն կիրառվում են ITEP քննությունների academic, business և SLATE (Secondary Level Assessment Test of English տարբերակները՝ նախատեսված տարբեր թիրախ խմբերի համար:

Դասավանդման, ուսումնառության և գնահատման հիմունքներ

«Մանկավարժականհոգեբանական պատրաստություն» կրթամասում ընդգրկված     այս պարտադիր   դասընթացը   նախատեսված   է   սկսնակ    (մինչև  5  տարվա   ստաժ ունեցող) դասախոսների համար:

Ուսումնական մոդուլի նպատակն է զարգացնել դասախոսների մանկավարժական և մեթոդական կոմպետենցիան. ծանոթացնել նրանց բարձրագույն դպրոցի պահանջներին,  տեղեկացնել ուսուցման և գնահատման ժամանակակից ռազմավարություններին, տեխնոլոգիաներին, մեթոդներին, գծագրական դասակարգիչներին և հնարներին՝  շեշտադրելով ինքնուրույն աշխատանքի կազմակերպման, ինքնակրթության, գնահատ-ման և ինքնագնահատման  մեթոդների ու ձևերի ուսուցման առաջնահերթությունը: Մոդուլը հիմնվում է եռաստիճան մոդելի վրա: Ըստ այդմ, ներմուծվում են ուսուցանվող մեթոդների տեսական հիմքերը: